Zwiększanie produktywności - co możesz zaoferować swoim pracownikom

W ciągu ostatnich kilkunastu lat świadczenia pracownicze były analizowane jako jeden z kluczowych czynników zwiększających wydajność w miejscu pracy. Celem tych świadczeń jest promowanie zadowolenia pracowników i poprawa ich samopoczucia. Istnieje szereg "typowych" świadczeń pracowniczych, których oczekuje się od pracodawców, takich jak programy emerytalne, elastyczne godziny pracy i pomoc w opiece nad dziećmi. Jednak coraz częściej spotykamy się także z nowymi dodatkami firmowymi, takimi jak praca w domu, półdniówki i wyjazdy firmowe. Jeśli nie wiesz, jakiego rodzaju benefity powinieneś zaoferować swoim pracownikom, aby zwiększyć ich zaangażowanie, czytaj dalej, aby się tego dowiedzieć.

Wynagrodzenie chorobowe

Choć może to być dla niektórych szokujące, wynagrodzenie chorobowe nie jest oferowane we wszystkich firmach. Jest to świadczenie pracownicze, które powinno być zasadniczo dostępne we wszystkich organizacjach. Większość pracowników uważa, że jest to najcenniejsze świadczenie, jakie można im zaoferować, ponieważ daje im poczucie bezpieczeństwa, że nawet jeśli są przykute do łóżka nie z własnej winy, to i tak otrzymują godziwe wynagrodzenie. Zgodnie z prawem, SSP musi być przyznawane wszystkim pracownikom, jednak jest to o wiele niższa kwota niż ta, którą większość ludzi przywykła otrzymywać i może mieć bardzo negatywny wpływ na ich budżet na najbliższy miesiąc.

Jeśli nie wiesz, jak zacząć wdrażać takie strategie, możesz pobrać platformę świadczeń, która pozwala na zarządzanie dniami chorobowymi oraz innymi wnioskami o wolne. Możesz również rozważyć zaoferowanie testów Covid-19 w miejscu pracy w Orange County. Inwestowanie w zapobieganie chorobom pracowników może pomóc im poczuć się pewnymi, że jako pracodawca cenisz ich czas i dobre samopoczucie.

Przerwa świąteczna

Święta to czas, kiedy każdy chciałby móc usiąść w domu przed kominkiem, z gorącą czekoladą do dyspozycji. Niestety, nie jest to możliwe w przypadku niektórych pracowników, ponieważ ich organizacje zmuszają ich do pracy w okresie świątecznym.

Ogromna liczba osób uważa, że jeśli firma nie musi być otwarta w okresie świątecznym, to należy ją zamknąć i nagrodzić pracowników za ciężką pracę, jaką wykonują w ciągu roku. Ta korzyść byłaby niezwykle istotna, ponieważ firmy, zwłaszcza z sektora detalicznego, wykorzystują pracowników do pracy w tym okresie, a nawet odmawiają im urlopu w tym czasie. Umożliwienie pracownikom wzięcia wolnego sprawi, że będą oni wdzięczni firmie i będą pracować ciężej.

Elastyczność pracy

Ze względu na dyrektywę COVID-19 zakłady pracy musiały dostosować się do elastycznego czasu pracy, a niektóre z nich osiągnęły to doskonale, wprowadzając pracę w domu (WFH). Niektórzy pracownicy określają WFH jako przyszłość. Podoba im się, że mogą zaoszczędzić na kosztach podróży i być produktywni w zaciszu własnego domu. WFH pozwala na bardziej elastyczny harmonogram pracy dla pracowników, zwłaszcza tych, którzy mają dzieci. Mogą oni spędzać więcej czasu ze swoimi pociechami, podrzucać je do szkoły i jeszcze zdążyć wrócić na czas, aby rozpocząć pracę. Jest to oczywiste rozwiązanie dla firm, które uważają się za myślące przyszłościowo. Należy pamiętać, że nie każdy pracownik tego chce, ale już samo zaoferowanie takiej opcji pokazuje pracownikom, że zależy nam na nich i ich dobrym samopoczuciu.

Czy benefity mogą zwiększyć produktywność?

Krótko mówiąc, odpowiedź brzmi: tak. Świadczenia pracownicze to fantastyczny sposób na pokazanie pracownikom, że doceniamy wszystko, co robią dla firmy i że są oni kluczowi dla jej sukcesu. Proste rzeczy, takie jak oferowanie wynagrodzenia za czas choroby lub umożliwienie pracownikom pracy w systemie WFH, kiedy tylko chcą, pozwalają pracownikom dostrzec, że otrzymują, a nie tylko dają. Jeśli jesteś pracodawcą, musisz mieć pewność, że oferujesz najnowocześniejsze dodatki, aby się wyróżnić.